آموزش

نحوه ساخت قالب پست اینستاگرام و زمان استفاده از آن

دانلود از فری پیک

آیا شما می خواهید اینستاگرام خود را به سطح بالاتری برسانید، اما مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید؟ پس اکنون شما به قالب پست اینستاگرام نیاز دارید. کاملا مشخص است که یک فید خوب جهت نمایش اینستاگرام، در درگیر کردن دنبال کنندگان اکانت اینستاگرام شما و رشد کسب و کارتان نیز بسیار مهم است.

به همین دلیل، قالب پست اینستاگرام بسیار مهم است. در این محتوا که درباره نحوه ساخت قالب پست اینستاگرام است، بهترین برنامه های ساخت قالب پست اینستاگرام را معرفی و این که چه زمانی باید از آن استفاده کنیم را آموزش می دهیم.

با قالب پست اینستاگرام، یک تم اینستاگرام منسجم ایجاد کنید

همه به دنبال ایجاد کردن یک موضوع زیبا و منسجم در اینستاگرام هستند، اما دلیل انجام این کار در واقع چیست؟ دنبال کنندگان شما، می خواهند که درباره پست های شما بدانند. شما باید به این نکته توجه کنید که موضوع مهم در انجام این کار این است که به طور مداوم پست هایی را ایجاد کنید که دغدغه و خط فکری شما را فریاد می زنند!

یکی از راه های مورد علاقه و محبوب برای شناساندن برند و پرورش موضوع های اینستاگرام استفاده از قالب پست اینستاگرام است. در اینستاگرام، مهم است که هر زمان که می خواهید محتوای جدید ایجاد کنید، درباره موضوع کاری خود فکر کنید.

قالب پست اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام چیست؟

قالب پست اینستاگرام، طرح هایی از پیش ساخته هستند که می توانید متناسب با هر یک از پست های منحصر به فرد در صفحه خود آن را تنظیم کنید. در حالی که ما فکر می کنیم که همه می توانند از الگوهای پست اینستاگرام استفاده کنند، آن ها برای دسته هایی که همیشه عکس یا فیلم برای اشتراک گذاری ندارند هم مفید هستند.

شاید بخواهید در مورد یک فروش بسیار جذاب به دنبال کنندگان خود بگویید یا یک نقل قول فوق العاده انگیزشی را به اشتراک بگذارید. قالب های ارسال شده، گرافیک های چشم نواز و برند را به آسانی برای دنبال کنندگان عرضه می کنند. اگر تیمی هستید که محتوا را خلق می کنید، الگو های ارسال اینستاگرام برای نگه داشتن افراد در صفحه شما و مجذوب کردن آن ها مفید است.

یک موضوع تصویری را برای قالب پست اینستاگرام انتخاب کنید

نکته مهم هنگام استفاده از اینستاگرام، انتخاب الگویی است که با محتوای شما مطابقت دارد. این اتفاق نیز ممکن است مهم ترین بخش استفاده از الگوی اینستاگرام باشد. شما باید یک موضوع تصویری را پیدا کرده و با آن ارتباط برقرار کنید.

یک موضوع تصویری به ایجاد یکپارچگی در فید اینستاگرام شما کمک می کند تا دنبال کنندگان شما بتوانند در هنگام نمایش آن، محتوای شما را شناسایی کنند. مضامین بصری ممکن است با گذشت زمان تغییر کرده و یا با کمپین های خاص مطابقت داشته باشند. یک موضوع تصویری می تواند شامل یک پالت رنگ یا انواع تصاویر و ویدئویی باشد که شما آن ها را ارسال می کنید. این کار می تواند در مورد نحوه ایجاد محتوا باشد.

موضوع تصویری می تواند همچنین در مورد کلماتی که از تصاویر استفاده می کنند، باشد. نکته مهم هنگام استفاده از اینستاگرام انتخاب الگویی است که با محتوای شما مطابقت دارد. شما هرگز نباید یک الگو را انتخاب کنید فقط به این دلیل که جالب به نظر می رسد. این الگو باید واقعاً با آن چه می خواهید در کانال رسانه های اجتماعی انجام دهید، تطابق داشته باشد. شما باید به گونه ای عمل کنید تا کاربران بتوانند که به روشی مناسب و جذاب با شما تعامل داشته باشند. الگوی انتخابی شما، باید بازتابی از شما و نوع فعالیت شما باشد. این موضوع نه تنها استفاده و ایجاد محتوا را آسانتر می کند بلکه آن را واقعی تر کرده و باعث می شود که شما از انجام کاری که در حال انجام آن هستید ، لذت ببرید.

چگونه می توان یک قالب پست اینستاگرام تهیه کرد؟

قبل از شروع کار، برای ایجاد قالب پست اینستاگرام، این کار مفید است که مدتی را برای تعیین رنگ و فونت های برند خود صرف کنید. با انجام این کار در زمان سفارشی کردن الگو های ارسال اینستاگرام، در وقت شما صرفه جویی می شود.

برای بیشترین انعطاف پذیری و آزادی، ما به شما توصیه می کنیم که الگو های ارسال اینستاگرام خود را در Adobe Photoshop بسازید. اما برای ایجاد قالب های ارسال فوق العاده اینستاگرام نیازی به نرم افزار ویرایش گران قیمت ندارید.

پست اینستاگرام

بهترین برنامه های قالب پست اینستاگرام

آیا از طراحی چیزی برای کار خودتان، کمی احساس ترس می کنید؟ ما شما را درک می کنیم و به همین دلیل برنامه هایی در زمینه ساخت قالب پست اینستاگرام که مورد علاقه ما می باشد را نیز با شما به اشتراک می گذاریم!

لازم نیست حتما شما یک طراح گرافیک حرفه ای باشید و از فتوشاپ استفاده کنید تا بتوانید قالب های شگفت انگیز برای ارسال پست های اینستاگرامی خود ایجاد کنید تا طرفداران شما آن ها را دوست داشته باشند.

 

ساخت قالب پست اینستاگرام  با canva

Canva یک نرم افزار طراحی گرافیک برای افراد مبتدی است. شما می توانید به کمک اپلیکیشن در موبایل خود به آن دسترسی داشته باشید. برای ساختن قالب پست اینستاگرام با Canva، بخش “Find Templates” را در صفحه اصلی انتخاب کنید و سپس به سمت پایین و بخش “Graphics Social” بروید.

پس از کلیک بر روی “Graphics Social”، الگو های پست اینستاگرام اولین گزینه است. صد ها قالب پست اینستاگرام، برای انتخاب در آن جا وجود دارد! و شما هیچ نگرانی در مورد نیاز داشتن به تغییر اندازه نخواهید داشت. تمام قالب های تحت عنوان “Instagram Posts”، با ابعاد پست اینستاگرام متناسب هستند. پس از انتخاب الگوی پست اینستاگرام مورد نظر خود، می توانید که به دلخواه خودتان فونت ها و رنگ ها را ویرایش کنید. علاوه بر ساخت مطالب مورد نظر خود، می توانید تصاویر و لوگوی برند خود را نیز در آن جا بارگذاری کنید.

برنامه های بیشتر در زمینه ساخت قالب پست اینستاگرام 

شما این نکته را هم باید بدانید که Canva، تنها برنامه جذاب در زمینه ساخت قالب پست اینستاگرام نیست. ما همچنین برنامه های زیر را به شما توصیه می کنیم:

1 . PicMonkey

2 . Gimp

3 .  Easil

4 . Unfold

سودمندی قالب های اینستاگرام، فقط در پست های اینستاگرام محدود نمی شود. در واقع، این فقط آغاز کار آن ها است. برخی از برنامه های قالب پست اینستاگرام، مانند Unfold، در قالب الگو های استوری اینستاگرام تخصص دارند.

برای رشد اکانت اینستاگرام خود از قالب پست اینستاگرام  استفاده کنید

شما اکنون دیگر می دانید که چگونه می توانید برای اینستاگرام خود قالب بسازید و این موضوع به شما کمک  می کند تا به پروفایل خود نگاه حرفه ای تر و بیشتری داشته باشید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم، تا با دنبال کنندگان خودتان ارتباط برقرار کنید و آن ها از محتوای عالی شما قدردانی می کنند.

قالب پست اینستاگرام  یا قالب استوری اینستاگرام؟

هنگامی که نوبت به استفاده از الگوی اینستاگرام رسید، حتماً باید مطلب مناسبی را برای کاربری و ارسال داشته باشید. پست اینستاگرام شامل تصویر یا ویدئو، کپشن و هشتگ های اختیاری است. پست ها امکان پیوند به محتوای خارج را شامل نمی شوند. استوری های اینستاگرام، یک فرمت جدیدتر و محبوب و البته روز به روز در حال رشد است. استوری ها به کاربران اجازه می دهند تا چندین عکس و فیلم را در قالب نمایش اسلاید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

لایک اینستاگرام

نحوه شخصی سازی قالب پست اینستاگرام 

استفاده کردن از الگوی اینستاگرام کار آسانی است و سخت ترین قسمت این کار نیز پیدا کردن آن بخشی است که شما واقعاً آن را دوست داشته باشید. در این جا، نحوه استفاده از الگوی اینستاگرام در چندین مرحله برای شما آورده شده است:

  1. در سایت باک ثبت نام کرده و قالب مد نظرتان را از بین هزاران قالب آماده اینستاگرام انتخاب کنید.
  2. قالب مد نظرتان را دانلود کنید و در فتوشاپ یا ایلاستریتور باز کنید.
  3. متن ها و تصاویر و رنگ ها را به دلخواه خود تغییر دهید.
  4. از طرح ایجاد شده خروجی بگیرید و به موبایل خودتان منتقل کنید.
  5. حالا وقت انتشار آن رسیده. منتظر نظرات فالوور ها بمانید.
دانلود از فری پیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا