آموزش

پروژه آماده افترافکت – قالبی از پیش طراحی شده برای تولید ویدئوهای خلاقانه

دانلود از فری پیک

در دنیای امروز، تبلیغات نقش مهمی در موفقیت کسب و کارها ایفا می‌کند. تبلیغات ویدئویی و تیزرهای تبلیغاتی شرکت‌ها، موجب برقراری ارتباط با مشتریان شده و باعث شناساندن هرچه بیشتر کسب و کارهای مختلف به مخاطبین هدف می‌شود. یکی از نرم افزارهای پر کاربرد در ساخت و طراحی جلوه‌های ویژه و تیزرهای تبلیغاتی، نرم افزار افترافکت است. امروزه با در دسترس قرار گرفتن انواع پروژه آماده افترافکت در وب‌سایت‌های مربوط به این کار، استفاده از این نرم افزار ویدئویی برای افراد مختلف امکانپذیر شده است.

قالب افتر افکت

اگر شما هم به دنبال سایتی برای دانلود پروژه آماده افترافکت هستید، با مراجعه به وب سایت باک از هر منبع دیگری بی نیاز خواهید شد. در سایت ما منبع کاملی از قالب‌ها و پروژه‌های آماده وجود دارد و شما تنها با پرداخت هزینه اشتراک، می‌توانید به دریایی از پروژه‌های گرافیکی آماده دست پیدا کنید و با استفاده از آن‌ها در وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی کسب و کارتان، خود را از رقبا متمایز کرده و جایگاه ویژه‌ای را در میان مشتریانتان کسب کنید.

محیط نرم افزار افتر افکت

پروژه آماده افترافکت چیست؟

ساخت یک ویدئو یا تیزر تبلیغاتی مراحل مختلفی دارد. تمامی این مراحل زمان بر بوده و باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شوند. همین موضوع باعث می‌شود که هر کسی از عهده پرداخت هزینه‌های ساخت یک تیزر موشن گرافیک بر نیاید. در صورتی که بتوان هزینه‌های ساخت کلیپ یا تیزر تبلیغاتی را کاهش داد، استفاده از آن در تبلیغات برای بسیاری از کسب و کارهای نوپا امکان پذیر می‌شود. با استفاده از پروژه آماده افترافکت این موضوع محقق می‌شود.

پروژه آماده افترافکت فایلی است که از پیش توسط افراد متخصص در نرم افزار افترافکت به منظور استفاده در تیزرها و کلیپ‌های ویدئویی طراحی شده است. معمولاً در داخل این فایل‌ها، محل معینی برای قرار گرفتن فیلم، متن و عکس در نظر گرفته شده و مشخص شده است. بنابراین با استفاده از پروژه آماده می‌توانید با صرف زمانی کوتاه به کلیپی مطلوب و باب میلتان دست پیدا کنید. فرایند ساخت کلیپ که پیش از این با همکاری چندین فرد متخصص در زمینه طراحی و تبلیغات طی می‌شد، حال با استفاده از پروژه‌های آماده تنها توسط یک نفر انجام می‌پذیرد.

تصویر موشن گرافیک

برای دانلود پروژه آماده افترافکت باید وب سایت مرجعی را پیدا کنید که پروژه‌های آماده متنوع و با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. وب سایت‌های خارجی که در این زمینه فعالیت می‌کنند انگلیسی زبان بوده و هزینه خرید اشتراک در آن‌ها بسیار بالا است.

وب سایت باک توانسته است مجموعه کاملی از انواع پروژه‌ها و قالب‌های آماده را فراهم کرده و با هزینه اندک در اختیار مشتریان قرار دهد. شما با یک بار پرداخت هزینه اشتراک می‌توانید به تمامی پروژه‌های آماده‌ای که در این وب سایت قرار گرفته است دسترسی پیدا کنید و با استفاده از آن در تبلیغاتتان دایره مشتریان خود را گسترده‌تر از قبل کنید.

مزایای استفاده از پروژه آماده افترافکت

همان طور که پیش از این گفته شد پروژه‌های آماده افترافکت، فایل‌های آماده‌ای هستند که از پیش توسط افراد متخصص و حرفه‌ای به منظور استفاده در تیزرها و کلیپ‌های ویدئویی طراحی و ساخته شده اند. استفاده از این پروژه‌های آماده مزایای بسیاری دارد و افراد بسیاری در تولید موشن گرافیک‌ها و یا تیزرهای تبلیغاتی از این پروژه‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه مطلب برخی از مزایای استفاده از پروژه‌های آماده را معرفی می‌کنیم.

تصویر موشن گرافیک

صرفه جویی در هزینه

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از پروژه آماده افترافکت صرفه جویی در هزینه‌های ساخت موشن گرافیک یا تیزر تبلیغاتی است. معمولاً پروژه‌های آماده در مقایسه با پروژه‌ای که طراحی آن به طور کامل به صورت تخصصی توسط طراحان گرافیکی انجام شود، هزینه بسیار پایین‌تری دارند. بنابراین افراد مختلف با بودجه‌های مختلف می‌توانند از این قالب‌ها استفاده کرده و موشن گرافیک یا تیزرهای منحصر به فردی تولید کنند.

صرفه جویی در زمان

با استفاده از پروژه آماده در نرم افزار افترافکت، در واقع یکی از مراحل طراحی را حذف می‌کنید و سریع‌تر از قبل به نتیجه نهایی می‌رسید. در صورتی که انجام تمامی مراحل پروژه به صورت طراحی اختصاصی بسیار زمان بر بوده و در پایان هم تضمینی برای تطابق نتیجه نهایی با انتظارات شما وجود ندارد! استفاده از قالب‌های آماده در واقع نقطه شروعی را برای ساخت موشن گرافیک در اختیار شما قرار می‌دهد و این فرصت را دارید که با ایجاد تغییرات در آن مطابق با سلیقه تان، محصول نهایی مطلوبی را خلق کنید.

در صورتی که در طی مراحل ساخت موشن گرافیک نظرتان تغییر کرد، می‌توانید قالب دیگری را انتخاب کنید و نیازی نیست که کلیه مراحل ساخت را از ابتدا انجام دهید. همین موضوع نیز می‌تواند صرفه جویی قابل توجهی در زمان لازم برای ساخت موشن گرافیک انجام دهد و امکان تغییر را در هر یک از مراحل انجام کار برای شما فراهم می‌کند.

بالا بودن سطح کیفی پروژه‌های آماده

قالب‌های آماده توسط افراد متخصص و حرفه‌ای ساخته می‌شوند و در طراحی آن‌ها اصول اولیه به طور کامل رعایت می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که همواره پروژه‌های آماده از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و قابلیت استفاده در انواع موشن گرافیک و سایر قالب‌های گرافیکی را داشته باشند. در پروژه‌هایی که طراحی آن به طور کامل به صورت اختصاصی انجام می‌شود، ممکن است اصول اولیه و حداقل‌ها نیز رعایت نشوند که همین موضوع موجب تولید محصولی بی کیفیت و سطح پایین می‌شود. بنابراین با استفاده از پروژه آماده افترافکت اولین قدم را در ساخت موشن گرافیک، محکم بر می‌دارید.

قابلیت انتخاب پروژه آماده از میان گزینه‌های نامحدود

در سال‌های اخیر، بازار پروژه‌های آماده بسیار گسترده شده است و مشتریان می‌توانند گزینه مطلوب خود را از میان قالب‌های متنوعی که پیش رویشان قرار می‌گیرد انتخاب کنند. برای این کار کافی است که تصویر روشنی از طرح مطلوب خود در ذهن داشته باشید و انتخاب پروژه آماده را مطابق با آن انجام دهید. در حال حاضر وب سایت‌هایی وجود دارند که انواع قالب آماده برای نرم افزارهای مختلف را به مشتریانشان عرضه می‌کنند و تنها با پرداخت هزینه اشتراک، می‌توانید به تعداد نامحدودی پروژه آماده دانلود کنید و در تیزرها یا موشن گرافیک‌های خود به کار بگیرید.

تصویر موشن گرافیک

قابلیت استفاده برای افراد غیر حرفه‌ای

نرم افزار ادوب افترافکت، یک نرم افزار گسترده و پیچیده است که یادگیری کامل آن برای افراد مبتدی و غیر حرفه‌ای دشوار و زمان بر می‌باشد. معمولاً هر پروژه آماده افترافکت توسط یک فرد حرفه‌ای ساخته شده است که از تجربه زیادی در کار کردن با این نرم افزار برخوردار است. استفاده از قالب‌های آماده در این نرم افزار، فرصت خوبی برای شروع به کار افراد غیر حرفه‌ای است تا با اصول این نرم افزار آشنا شده و موشن گرافیک‌های با کیفیتی را خلق کنند. با استفاده از پروژه‌های آماده، به مرور زمان آشنایی شما با اصول طراحی در این نرم افزار افزایش یافته و توانایی‌های‌تان در خلق تبلیغات حرفه‌ای و سطح بالا بیشتر می‌شود.

بالا بردن ارزش تولید

پروژه‌های آماده، عموماً توسط افراد متخصص و حرفه‌ای طراحی شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای ساخت هر قالب آماده، زمان و انرژی قابل توجهی صرف شده است تا مطابق با اصول و استانداردهای موجود ساخته شود. با استفاده از یک پروژه آماده افترافکت در یک ویدئوی ساده، می‌توانید ظاهری چشم نواز و جذاب به آن داده و ظاهری حرفه‌ای به ویدئوی خود ببخشید. بنابراین با استفاده از یک پروژه آماده حرفه‌ای و با کیفیت، ویدئویی جذاب تولید خواهید کرد که توجه مخاطبان شما را به خود جلب خواهد کرد.

لوگو نرم افزار ادوبی افتر افکت

امکان ایجاد تمایز نسبت به تبلیغات رقبا

وب‌سایت‌هایی که امکان دانلود پروژه آماده افترافکت را برای مشترکین خود فراهم می‌کنند، امکان انتخاب قالب مناسب را از میان تعداد بسیار زیادی پروژه آماده برای آن‌ها فراهم می‌کنند. قالب‌های آماده به صورتی طراحی شده اند که آماده‌ی ایجاد تغییر و استفاده در پروژه‌های مختلف هستند. با انتخاب یک پروژه آماده و ایجاد تغییر در آن مطابق با سلیقه خود، می‌توانید ویدئویی سفارشی و منحصر به فرد تولید کنید و مخطابین هدف را به سمت خود جذب کنید.

سخن پایانی

امروزه موشن گرافیک و تیزرهای ویدئویی را می‌توانید در اکثر صفحه های اجتماعی کسب و کارهای مختلف پیدا کنید. تیزرهای تبلیغاتی و ویدئویی تأثیر شگفت انگیزی در جذب مخاطب و متمایز شدن با رقبا دارند. یکی از نرم افزارهای تولید ویدئوهای گرافیکی، نرم افزار Adobe Afte Effects است که محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش است. برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که یک فرد حرفه‌ای باشید، می‌توانید با استفاده از پروژه آماده افترافکت و ایجاد تغییر در آن، ویدئویی با کیفیت و منحصر به فرد خلق کنید.

با خرید اشتراک دانلود پروژه آماده افترافکت از وب‌سایت باک، می‌توانید به مجموعه‌ای شامل 30000 قالب و تمپلیت آماده دست پیدا کنید و با انتخاب گزینه مناسب، ویدئوهایی جذاب و حرفه‌ای بسازید. خدماتی که وب‌سایت باک به مشترکین خود ارائه می‌دهد محدود به این مورد نیست و با اشتراک در آن می‌توانید انواع لوگو موشن آماده، اینترو آماده، اسلاید شو، قالب‌های آماده و ترنزیشن را دانلود کرده و به کار بگیرید.

دانلود از فری پیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا