در حال بارگذاری ...
استفاده از قالبهای اینستاگرام برای پست گذاشتن این امکان را به وجود میآورد که فروش محصولات بیشتر شود. اما دلیل این اتفاق چیست؟ قالبهای پست اینستاگرامی معمولا مطابق با آخرین تحلیلهای روانشناسی طراحی میشوند. بنابراین نحوه چیدمان رنگ و عکسها به گونهای است که توجه مخاطب را به خوبی جلب کرده و به سمت خرید محصول سوق میدهد. داشتن قالب برای گذاشتن پست در نگاه اول این حس را در مخاطب به وجود میآورد که با برندی مواجه است که برای مخاطبان ارزش زیادی قائل است. بدیهی است که این حس میتواند باعث شود مخاطب به راحتی به برند مورد نظر اعتماد کند.