در حال بارگذاری ...
وقتی افراد وارد برنامهی اینستاگرام میشوند و شروع به دیدن پستها و استوریها میکنند، آنچه که در اول کار توجه آنها را به خود جلب میکند نه هشتگهای پرطرفداری است که استفاده کردهاید، نه کپشنهایی است که مینویسید و نه حتی تعداد بازدید و لایکی که آن پست دارد بلکه در نگاه اول و در همان چند صدم ثانیهی اول آنچه که توجه کاربران را جلب میکند، استراتژی هنری است که در آن صفحه و در آن پست استفاده شده است. این ارزش هنری صفحه در گرو استفاده از قالبهای خلاقانه و نو است که در نگاه اول به مخاطبان شما نشان دهد صفحه شما به زیبایی بصری اهمیت میدهد.